Retur in 14 zile

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de www.mestergigi.ro. Fie trimiți o cerere de retur pe email anacleosrl@gmail.com până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un showroom www.mestergigi.ro.

Serviciul Retur gratuit in 14 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de www.mestergigi.ro:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Poti returna consumabilele sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant sau alte produse din categorie ) doar dacă acestea sunt sigilate și fără urme de folosință.
  • Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

In cazul in care produsul se returneaza in Showroom, returul banilor se face in functie de modalitatea prin care a fost efectuata plata.

  • Nu se accepta la retur in showroom produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi  boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, materialele de constructii etc.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Dacă ai anulat comanda, banii îți vor fi transferați în maximum 30 de minute de la confirmarea anulării. Pentru comenzile anulate în aceeași zi cu plata, restituirea va fi initiata în ziua imediat următoare.

Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj anacleosrl@gmail.com sau sună-ne la 0742035193